Asil7878 6ay 8 günlük kızım var 5. Ay bitene kadar ömrümü yedi(uyku ilacı gibi birşey yazdı doktoru hatta Çünkü 24 saatin 22 sinş uyanık geçiriyorduk 26 yaşındayım tansiyon hastası oldum sayesinde ) sonradan toparlıyor uyku düzenini oturtana kadar canım çıktı artık akşam 8de uyuyor 5 saatte bir hala uyanıyor mama içiyor geri yatıyor ama çoğu zaman sabah 7-8 gibi uyanıp mama yiyince öğlen 2 ye kadar uyuyor benimle 😂sabret sabrın sonu selamet senden kötü durumda olup şuan benim gibi huzura kavuşmuş insanları düşün 🙏🏼