Hiranaz1103 Beklenene güne çok az zaman kaldı 11 Mart doğum günümüz Mart anneleri size neler yapıyorsunuz nasıl kutlamayı planlıyorsunuz birbirimize fikir verelim ben çok heyecanlıyım şimdiden kızımın ilk yaşını kutlamak için sabırsızlanıyorum
Kalbimmm Hiranaz1103 13 Mart da bizim doğum günümüz bi takım şeyler düşündüm ama belki 15-17 Mart arası anca kutlayabilirim çünkü yeni doğum yaptım 12 martta kırkım yemi çıkacak yorgun oluyorum iki bebe ile 🤦🏻♀️
Asya001 Hiranaz1103 bizimkide 16 Mart elbise diktirdim 1 yaş konsept fotosu çektircem unicorne lu pasta yaptırıcam öyle aile arası evde kutlama yapıcam masayıda kendim süslicem
2prensannesiii06 Hiranaz1103 bizimde 31 mart 😅 bende çok heyecanlıyım. Ne konsepti yapacaksınız acaba benim ki erkek. Kahve mavi tonları düşünüyorum. Her zaman giyebileceği gömlek pantolon düşündüm kıyafet olarak ama daha almadım 🙂
endoplazmikretikulumiste 3 Mart bizimkide ama pozitif çıktım babaannesinde olacak o yüzden erteledim kutlamayı
Ahlas_2003 Benim oğlum da 20 Mart’ta 2 bitirecek panda konsepti yapmayi düşünüyorum herşeye elim değsin diye de tüm hazırlıkları kendim yapcam organizasyon dahil😁
Hiranaz1103 Asya001 bende elbisesini diktirdim hediyelik süslerini sipariş verdim pastasını ve cup keklerini sipariş verdim evde kutlama yapıcam bakalım az kaldı nasıl olacak