Şikayetlerini yazarsan daha iyi olur… 4 ay atağında yaşadıklarımı yazayım Beslenme reddi uyku gerilemesi huzursuzluk sebebi olmayan ağlama sürekli kucak isteme ağız salyasında artış ellerimizi sürekli kemiriyor
Hırçın dudağımı burnumu pençeliyor 😂 sinirleniyor durduk yere benim zilli kızım…