Kızlar 5 ay 1 günlük bebeğim var. 1 ay önce üşütmüştü geçti çok şükür daha sonra üşütmeden sonra geniz etleri şişti horlar gibi sesler çıkarıyordu tam oda azaldı derken bu sefer de ishal oldu 1 aydır düzelemedi bi yavrum ishal neden olur randevu alıp doktora götüreceğim ama ne zaman bitecek bu hastalıklar ben mi bakamıyorum acaba nerde hata yapıyorum moralim çok bozuk. Geceleri de asla uyumuyor yarım saate bir ayakta 😩