Burcu2398 Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük sleepy kullanıyoruz kızım 7 kg. 6 numara bir tık büyük ama 6.5 kiloyken kızıma 5 numara dar gelmeye başladı 6 kullanıyoruz 1 ay daha 6 kullanırız.Numarası hızlı arttı şaşırtıcı geldi doktor normal dedi.
sarmaliklahana Burcu2398 Kıızm 5.5 aylık 9+ kılo ama 4 kullanıyoruz suan elimde 10 tane falan kaldı onlar bitince anca 5 numaraya gecicez sleppy kullanıyorum 🤔
maviskus Burcu2398 ben 3 noya devam ederim diye düşündüm baby turco 5-9 olduğu için hatta stok düşünüyordum
LadyBugg Bizde bugün 4.ayimiza girdik. Oglum 8.5 kg molfix 4 maxi kullanıyorum. Bezden beze fark eder.
Burcu2398 LadyBugg sleepy kalıbı ufak diyolardı iz yapmaya başlayınca bez diyoruz artık ufak gelmeye başlıyor onları bitirip 1 numara üste geçiyoruz.
Kizannesi92 Cgl123 kilosu kaç acaba bize şu an beby turco üç numara tazm oluyor iki haftaya sıkar gibi geliyo bana
Burcu2398 maviskus bana stok mantıksız geliyor doğumdan önce sleepy yaptım stok 2 3 numara 2 kullandım 3 4 paketi satmıştım 😂
Gizeemm Burcu2398 bence büyük kullanıyosunuz benm oğlum 12 kilo ben 4 kullanıyorum 7-14 zaten 4 numara bn dha yeni 5 e geçmeyi düşünüyorum izmi yapıyoki bez büyük kullnıyosnz
Burcu2398 Gizeemm örneğin 5 kullandık geçen ay iz yaptı iz yapıyorsa ufaktır bebeği sıkmaya gerek yok diye 6aldık 6 yı 1 ay kullanır. Doktorumuz normal dedi.
ReisinKizi Burcu2398 sleepy nin bezleri dar ama siz yine de hızlı numara büyütmüşsünüz. Kızım 22 aylık 5 kullanıyorum. 6 numara devasa büyük
Burcu2398 ReisinKizi iz yapmaya başlayınca büyütmek en mantıklısı geldi. Doktorumuz üstünde yazan kilolara takılma dedi.
Gizeemm Burcu2398 belki bezlerkn çokmu sıkıyosunuz acaba bezdnde kaynaklı olabilir sleepy birz iz yapıyo Molfixi deneyin isterseniz baxı bebeklern cildi çok hassas
Nrgs Burcu2398 2,5 yaşındaki 14 kilo oğlum 6 numara kullanıyor, 6 numara bezi 6,5 kiloluk bebeğin neresine bağlıyorsunuz bez bebeğin kendisi kadar zaten
Burcu2398 Nrgs bebeğimin boyu 64 cm bezin 64 cm olduğunu düşünmüyorum hanımefendi. 5 numara iz yapmaya başladı o yüzden 1 numara büyük aldık. İz yapsın rahatsız mı olsun isterdiniz? İz yapmasından böylesi daha iyi.
bayankitapkurdu Burcu2398 oğlum 13.5 kilo. Resmen çocuğuma işkence ediyormuşum. 5 numarada kilot bez kullanıyorduk sleepynin. Molfixe geçtik yine 5 numara ama daha büyük kalıbı
Burcu2398 bayankitapkurdu bende 5 külot bez kullandım dar geldi 6 ya geçtim cırtlı olana. Ama bazıları bırak 5 numara kullan iz yapsın sıksın bebeği der gibi yorum yaptılar anlamadım 😂 doktorumda normal sorun yok yaptığın da dediği halde 😂
bayankitapkurdu Burcu2398 gerçekten iyice küçültmüşler bezi. Bence başka marka deneyin. Ben molfixden bu kadar memnun kalacağımı düşünmüyordum.