Merhabalar. Epeydir yazmiyordum. Bi konu hakkında bilgi almak istiyorum. Benim kızım 5 ay 10 günlük oldu. Geçen hafta sağlık ocağına gittik ek gidaya gecebilirsiniz artik dediler. Öncelikle yoğurt la başlayın 3 gün kurali şeklinde dediler. Nasil oluyor bu 3 gün kurali tam anlayamadım bilgi verebilir misiniz teşekkür ederim…