thecamellia 10 gündür bekliyorum tık yok 🙄 1 kere test yaptım negatif o kadar korunmaya 2. Kızıma hamile kaldım bu bünye 3. Yü kaldırmaz 😂 gönül ister ki spiral taktırmak ama maalesef olmuyor. Yarın tekrar bir test yapıcam. Geçen ay tam gününde oldum. Ondan önceki ay 10 gün sonra aşırı düzensizleşti. Hiçbir hamilelik belirtisi vs yok zaten prez+hap+geri çekilme(tek başına korunma yöntemi değildir) kullanıyoruz inşallah olurum bende 🙏🙏