İyi geceler anneler. Bebeğim aniden ateşlendi. Hem temassız hem koltuk altından ölçtüm ateşini 37.8 dedi. Saat 7buçuk,8 e geliyordu calpol verdim. Gece 12 de baktım hala ateş var tekrar verdim. Bi sıkıntı olur diye uyuyamıyorumda. 🥺 Şu an elleri ısınmış,uyku tulumu vardı çıkarttım. Eklem yerlerine falan soğuk uygulama yapmadım. Tekrar ateşi çıkacak diye korkuyorum. İnternetten okudum temazsız ateş ölçerler 0.5 eksik ölçüyormuş doğrumu acaba ? Eğer öyleyse 38i aşan ateşlenmemiz var demektir. Sabah doktora gitmelimiyim sizce ?