Merabalar ek gıdaya geçiş yaptık yalnız bi süredir bebegimin totosunda kasık bölgesinin iç kıvrımında yogun kızarıklık oluştu bu gidişle mantara dönüşücek gibi doktorum bi krem söyledi fakat işe yaramadı. Bu şekilde yoğun kızarıklar ille de yedigi bi şeyin dokundugunun göstergesi midir doktorum ek gıda da normal dedi ama