Srcnozlm 50 cm üstü ise evet.yüksekmiydi koltuk takip edin kusma gözlerde kayma baygınlık gibi durumlar olursa götürün. Benim kızım aylıkken düştü yataktan 50 cm yüksekti hemen gittik acile tomografi ultrason röntgen falan çekildi ama tomografi çok zararlıymış kendi doktorumuz niye çektirdiniz diye kızdı takip etseydiniz durumunu dedi. Geçmş olsun bişeyi yoktur korkmayın