Kızlar oğlumun 1 yaşına 23gun var doğum gününe gurbetteyim bu arada ailem burda degıl eşimin ailesi var benim de 1 2 arkadasm var yani yapsam istediğim gb çok masraf hesaplıyorum baya tutuyo kıyafettir süsler pasta nebilim napsam kimseyi de cagıramiycam yani dediğim gb ancak eşimin ailesi ablası erkek kardeşi vs onlar gelir.çok kararsızım fikirlerinize ihtiyacım var