Erayalpp Hanımlar aramızda kalıcı eyelenir yaptıranlar mi? Varsa memnunlar mi bende yaptırmak istiyorum da bilgi almak istiyorum birde ipek kirpik biraz kendime bakayım diyorum oğluşum 8 aylık ☺pişman olur muyum acaba ne diyorsunuz
Serpiltoprak21 Erayalpp ipek kiripiği gitğim hiçbir güzellik salonu öneröedi kaşlarımı düzenli olarak yaptırıyorum çok istedüm kirpik istersen ücretsiz bile yaparım ama tavsiye etmem diyor kendi kirğinie zatar veriyo döküldükçe biri kısa biri uzun kalıyo falan yaptırmadım bende
BuzluKahve Erayalpp ipek kirpik hiç yaptırmadım, ağır geliyormuş göz kapaklarına. Ama eyeliner yaptırdım ve çok memnunum
alvisinannesi Erayalpp İpek kirpik için gittim kaşmir kirpik önerdiler yaptık 1 haftaya hepsi döküldü birde kendi kirpiklerim azaldı.bin pişmanım İpek kirpiktede aynı şikayetler var. kaşmir aslında daha yumuşak ve hafif ama berbat etti kirpiklerimi iyi bir rimel en mantıklısı
Mlsldy Erayalpp eyeliner yaptırdım çok memnunum çok acı olmadı 5 yıl rahat kullanırsın kaş kadar kolay çıkmıyor dediler 1 yıl oldu tam. İpek kirpik de yaza doğru 2 ayda bir yaptırıyorum kendi kirpiklerim aman aman dökülmedi tek tük dökülmüştür. Ben memnundum iyi bakar korursanız 1 buçuk 2 ay kullanırsınız ipek kirpiği. Ben bu yaz tekrar yaptıracağım.
Gizemlibirisi BuzluKahve eyeliner bende düşünüyorum. Süresi ne kadar acaba. Ve acı oluyor mu yaparken.
Erayalpp alvisinannesi çoğunlukla böyle diyorlar yaptirmayayim o zaman ipek kirpik olanlar da gitmesin teşekkürler