srbrs bebeğim 3 günlük ama kakasını yaparken cok fazla ağlıyor sanırım cok zorlanıyor. siyah kakası tabi. ama normal mi yoksa baska sıkıntımı var ki. aynı durumda olan yada yaşamış olan varmı