Ayten-1907 Teşekkür ederiz 😇Sizin de düzene girer inşallah benim oğlum da bazen gece uyanıyor aslında gece beslenmesini belirli bir aydan sonrq doktorlar önermiyor kesilmesi gerekiyor yani bebek zaten 9 da yatınca acıktığında kendisi uyanıyor ama mesela yattıktan 2 saat sonra değil 2 saat sonrq uyanıyorsa alışkanlık edinmiştir onu bizimki öyle yaptığında tekrar bişey vermeden uykuya geçisini sağlıyorum emzikle piş piş patpatla gibi . Yada gece beslenmesini şuan bırakmaya calışıyoruz zaten 60 cc mama yapıyorum gerisini ılık su ki alışmasın diye bu şekilde kesicem inşallah. Ama 9 da yatıp sabah 5 6 gibi kalkarsa zaten acıktığı için kalkıyodur o zaman yiyor güzelce mamasını ve 8 e kadar tekrar uyuyor belli olmuyor işte bazen gece hiç kalkmıyor . Her bebek farklıdır tabi ki benim bebeğim uyku saatlerini kendisi belirledi gündüz saatlerini biz belirledik öyle düzen yaptık bakalım ben çalıştığım için zorlanıyorum ama değiyor 😇😇😇