prensesannesiiiiiiiiii Kızım 3 ay 4 günlük elini surekli ağzına götürüyor ağzından salya geliyor tukuruk yapiyor kıyafetleri hep ıslanıyor sizce neden böyle sizin çocuklarinizda oldu mu böyle
Derya58 prensesannesiiiiiiiiii evet biz de de oldu şuan 5 buçuk aylık daha da arttı diş etleri kaşınıyordur
nilufer19 prensesannesiiiiiiiiii normal, her bebekte oluyor. Diş çıkarma sürecinin başlaması bu. Oral dönem denilen herşeyi ağzına götürerek keşf etmesi dönemi
babyandmom1 prensesannesiiiiiiiiii o dönemde oluyor canım normal sadece dikkat et göğsünü ıslatmasın önlük ve ya yakalık tak sık sık değiş ellerinin hijyenine dikkat et.engel olma elleriyle tanıyor her şeyi gelişiminin bir parçası
Asyaayaz1 7 ay 19 günlük hala el ağızda salya zaten aldı başını gidiyor doktor diş belirtileri dedi ama hala tık yok o günden beri😂
Liyaninannesiiii prensesannesiiiiiiiiii oldu canım önlük dayanmiyordu disten diye düşündüm ama 5 aylik olduk hala çıkmadı. Şimdi yine eli ağzında dişleri kabardı ama salyasi çok azaldı yutkunmayi öğrendi ondan bence
Cereninkuzusu3011 prensesannesiiiiiiiiii tıpa tıpp. Aynısı bugün tam 3 aylık olduk bizde Allah’ın izniyle eli ağzında salyasi akıyor 😁 kıyafetleri sırılsıklam sanırım salya salgılamaua başladılar bu dönemde ondan kaynaklı diye düşünüyordum birde emzik veridniz mi siz ? Ben vermedim ondan da yapar diyen oldi bı iki tane pek sanmıyorum ama
Minegg prensesannesiiiiiiiiii olması gereken bu hiç kafanı yorma. Benim oğlumda aynı elleri sürekli ağzında şapur şupur yalıyor. Çok tatlı oluyorlar ama 🥰🤗
thecamellia prensesannesiiiiiiiiii gayet normal her bebekte olur ağız yoluyla tanıyorlar haz bölgesi ağız oluyor oral dönem daha tuttuğu herşeyi ağzına götğrecek gelişimin bi parçası