Ertugrulunannesii Pazar günü vtech kameralı telsizden aldık. Şimdiye kadar memnunum ama daha birkaç gün oldu, zaman ne gösterir bilemem. Bende bi post açmıştım iki model arasında kalmıştım. Bi vtech bi motorola. Ama vtech yorumları bi tık daha iyi diye onda karar kıldık. Ayrıca fiyat olarakta daha uygundu