esmaefe benim kızımda Doğumdan itibaren reflü vardı, 5 aylık olana kadar devam etti. Tam bitti derken ek gıdaya başladığımızdan beri kusmaya başladı yine. Eskisi kadar değil çok şükür. Böyle ek gıda verdikten bi yarim saat sonra falan kusuyor genelde birazcık. Sizin de öyle mi? Ben tam sindiremiyor diye düşünüp ona yormuştum