Portakallikekk1 Arkadaşlar günde kaç defa kaç ml veriyorsunuzz Gece ne kadar aralıkla mama veriyorsunuz Gündüz hangi aralıkla veriyorsunuz yardimci olurmusunuz sütüm yok mama veriyorum bir kaç gündür bu arada sma kullanıyorum acill yardjm
Yenibirisi Portakallikekk1 3 saatte 1 verilir çok küçük oldugu için akşamda uyandırıp vermeniz gerek 3 saatte 1 75 cc olması lazım benimde sütüm yoktu şuan 9 aylık ama o zamanlar ben böyle yapıyordum
Yenibirisi Portakallikekk1 bide bazı mamalar bazı bebekleri doyurmuyo evolviya asla doyurmadı bizimkini ozaman saatleri kısalmıştı 2 saate düşmüştü o yüzden gündüz de takip edin he bide eğer bebeğinizin aç oldugunu hissederseniz 90 da verebilirisniz içtiği kadar
yazgulu123 Portakallikekk1 bende sma dan hippe geçtik sma çok gaz yaptı hippte 1.5 saatte bir acıkıyor uyanıyor.değiştirecem. ne alsam bilemedim. Bizde şuan 32 günlüğüz.
dominantteyze Portakallikekk1 90 cc içerdi benımkı en fazla 2 buvuk 3 saatte 1 beslerdm. Çok ağlarsa emzık tutturmaya bak fazla mama hem gaz hemde bos kilo yapıyor . Gecede uya dırırdm 3 saatte 1.ta ki 2 aylık olana kdr
Portakallikekk1 Yenibirisi 175 ml mi doğru ku anlamadım ben şuanda 120 ml veriyorum ama asla doymuyo sürekli istiyo yani hani fazla gelir diye veremiyorum da korkuyorm napicam şaşırdım
Portakallikekk1 Yenibirisi mesela saat 11 buçuk 120 ml verdim bidaha ne zaman vermem gerekir mamayı mesela