AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cnskzyumt Çok oldu alalı. Kızıma da oğluma da hallettim bile. Şimdi fiyatları aldığım fiyatın 2 değil 3 katı olmuş.
EslemEva_23 Cnskzyumt ben. Aralık ve ocak ayında lcw’dan aldım baya kıyafet aldım en yüksek olan 50 tl’di suan baktım aynı ürün 100 tl olmuş indirim cok işe yaradı
thecamellia Cnskzyumt evet bi kaç bi şey aldım herşey çok pahalı e bebekten birde instadan bi sayfadan aldım bi şeylet
sarmaliklahana Cnskzyumt uygun buldukca alıyorum hatta ileri yas bile alıyorum 😄 suan hepsiburada da e bebekte baya indirim var 3 ürün aldım bugün yazlık 47 TL 😄 elbise - zıbın - cıtcıtlı body tarzı gömlek