Mminikmucizem Bebegmveben3 bende çok merak ediyorum 4 ay ² günlük olduk doktora gidince soracağım çünkü kızım çok oturmak istiyor 🥲
Suleasya Bebegmveben3 4 ayi biraz geçmişti başladığımda 6 aylıkken desteksiz oturmaya başlamıştı kısa kısa suan 7 aylık olacak 2 gün sonra uzun uzun desteksiz oturmaya başladı. Erken baslamanin faydası diye düşünüyorum
Citlenbigim22 Bebegmveben3 valla kızım 3 ay 19 günlük oldu oturmaya çok meraklı ne kadar ağlarsa ağlasın oturttum mu ağlaması geçiyor bende kısa kısa oturtmaya başladım doktora daha sormadım
Bebegmveben3 Citlenbigim22 heralde sıkıntı olmaz ya bizde 3ayligiz merak ediyorum artık kalça vs sorun olmaz sanırım. Birebir tabiki oturmak değil de hafif kucakla karnınıza sırtı destekli olabilir mi ki
Mumoslu30 Bebegmveben3 Canım bence bebeğin istegine gore değişir benim bebegim cok hevesliydi kalkmaya oturmaya be 3 aydan beri günlük 5 10 oturtuyorum 💐
Citlenbigim22 Bebegmveben3 bence sıkıntı olmaz diye düşünüyorum o yüzden yapıyorum evet destekli oturtuyorum şimdi oturma minderi aldım yavaş yavaş oturtmaya başlayacağım için sağa sola düşmesin diye
Mumoslu30 Bebegmveben3 😁😁benimde kayinvalidem diyor canım ona soylemedim o sebepten oturtugumu yeni gördü Allahtan demedi daha birsey😅 sen annesisin canım bir sorun olsa anlar ve hissedersin zaten🥰❤️
Mavis34 Bebegmveben3 4 ay kontrolümüzde kucakta kısa süreli tam.oturma pozisyonu yapmadan yarim.oturma yapabilirsin dedi
Bebegmveben3 Mavis34 evet kontrole gittiğimizde sorucam bende ama genelde doktorlar 4.5ayi bekliyor genelde