1 aylık oğlum var. Son 5 akşamdır saat 10 dan sonra ağlama krizine giriyor 2 e kadar onu susturmaya çalışıyoruz. Artık napacağımı şaşırdım. Karnını doyuruyorum altını alıyorum gazını çıkarıyor ama ne derdi olduğunu bilmiyorum. Çaresizlik resmen. Geceleri de sürekli inliyor uyurken ama gündüz hiç bir şeyi yok siz de de aynı sorunlar oluyor mu ? Düzelir mi ?