Merhaba bebeğim 5 aylık ve egzaması var yüzünde saç derisinde pul pul döküntüler var yüzüne mustela stelatopia kullanıyorum iyi geliyor ama şampuanın bu serisi iyi gelmedi bize sürekli kafasını kaşıyor önerebileceğiniz şampuan varmıdır doktorumuz sebamed veya bioderma önerdi ama kararsızım çünkü herşey çok pahalı yanlış bi tercih yapmak istemiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum güzel anneler 🙏