Kızlar selam 18 aylık oğlum var bir kaç kez wc gittiğimde kapıyı açıp yanıma geldi ondan sonra bir gece sabaha kadar idrarını yapmamış mızırdandı bezini açtığımda yaptı. Şimdilerde önünü tutuyor ve kakasını yaptığında poposunu tutuyor sizce tuvalet eğitimine başlamalı mıyım çocuğun meyili mi var bu durumu yaşayan oldu mu fikirlerinizi alabilir miyim ?