@Minikmucizemm2211 yani benim de ilk deneyimim oldu bende çok kararsızdım, zaten doktor tavsiyesiyle aldık bizde ben hiç sorun yaşamadım çok şükür.. Zaten en büyük avantajı kremliyken bile bebeği emziriyor olabilmeniz ama siz tereddütlüyseniz yıkayabilirsiniz içiniz rahat eder en azından 🥰🌸 ama yaralara da çok iyi geliyor bilginize inş sana da çok iyi gelir canım 🌸