Merve9812 Bebeğim gazlı ama bu bir haftadır her meme sonrası yani biraz emdikten sonra hırçınlaşıyor ağlıyor kendini sıkıp memeden ayrılıyor meme reddi olur mı ne yapmam gerekiyprv
Mavis34 Merve9812 gazdan yapıyor emmeye ara verip gazını çıkarmaya çalış sonra tekrar dene. Benimkide 4.ay atağında 2 haftadır aynı durumdayız 1 saat sürüyor bir emzirme savaşıyoruz resmen