Kizlar bebeğim 6 ay 10 günlük oldu sütüm olmadığı için 2.ayda formül mamaya gectik son 2 aydir çok az iciyodu ama yaklaşık 2 haftadır günde sadece 1 defa 90 yada 120 cc iciyo meyve surubu koymaya başladım doktor tavsiyesi ile ama yine icmiyo Ek gidaya basladim corba, sebze puresi yogurt vs ama onu da asla yemiyo agzinda tutup tutup tükürüyo yutmuyo napicam lütfen akıl verin kafayi yemek uzereyim