Asyaayaz1 https://www.nefisyemektarifleri.com/yalanci-cheesecake-biskuvi-tabanli-muhallebi/nyt-amp/ Ben hep böyle yaparım herkeste çok beğenir kesinlikle tavsiye ederim
Barlasb10 http://yemek.com/tarif/yalanci-cheesecake/ Hep bunu yapıyorum tabi dediğiniz buna benzer bir şeyse jöleli irmik diyince benim aklıma bu geldi üstüne jöleyle servis ediyorum da
Asyaayaz1 Moon_Light canm bu jöleli zaten en üst katı sen neyli jöle istiyorsan öyle yapcaksın ister jöleyi sen yap ister hazır kullan
Barlasb10 Moon_Light jöleyi kırmızı kullanacaksanız irmikli muhallebinin üstüne nar serpiştirin çok şık duruyor sarı yaptığım da jöleyi ananas kullanıyorum yeşil yaptığımda kivi meyveyle daha da güzel gözüküyor
Moon_Light Asyaayaz1 peki benim kelepçeli kek kalıbım yokta ortası delik olanlardan var ona yapsam olur mu
Asyaayaz1 Moon_Light olur tabiki ben bazen onda bazen kelepçelide yapıyorum bunda önemli olan bisküviyi tavana yapıştır muhallebi soğuduğu zaman jöleyi dök tamamdır