Merhabalar çalışan emziren bebeği ek gıdada da alan anneler bebeği için kaç cc süt bıraktı acaba? Bebeğim 6 aylık ek gıda da alıyor kahvaltısını çorbasını vs içiyor yani sabah emzirip bıraktığımda 5 saat bir süre oluşuyor ve öğleden sonra 3 saatlik bir süre oluyor kaç cc sür bırakmam lazım acaba fikri olan var mı?