Doğduğundan beri kucak sevmeyen temas sevmeyen bir bebeğim vardı yani o reklamlardaki gibi koynumda uyutamadım hiçbir zaman, öyle ki 6 ve 7 aylıkken odadan dışarı çıktığımda ağlamıyor ve akşam yemeğini rahat rahat yapıyordum ben. 9 aylık olacak ve şu son zamanlarda bayıldığı babasından bile bana gelmek istiyor, sürekli paçamdan ayrılmıyor nereye gitsem pıtır pıtır peşimde Oh be diyorum işte buymuş analık yaşasın çok hoşuma gidiyor 😄 şimdi acaba bu geçici bir durum mu her 8-9 aylık bebeklerde görülüyor mu bu durum merak ediyorum?