Merak ediyorum hanimlar ilk dogumum bebegin nabzi yuzume sezeryan olmak zorunda kaldi sizce ikinci si normal dogum olma olamazmi ? 2. Sorumda Boyumda 1.47 bundan sebeb artık normal yapmiyolarmis bu cok sacma degilmi gittigim doktorlar normal yapabilirsin dedikleri halde ???