Kızlar iyi geceler 🥰 kızımın haftasonu doğum günü varr ve 2 yaş sendromunu biliyorsunuz herşeyi sabah erken kalkıp yetiştiremem izin vermez herşeyi yapmama zaten 😂 bir veya iki gün öncesinden kurabiye yapayım bari dedim bazen okuyorum bayatlamayan kurabiye vs varmış tarif verebilcek var mı nasıl yaparım nasıl saklayayim vs bir ara buzluğa atılan poğaça felan okumuştum ama hiç bilmiyorum hep aynı gün yaparım önceden yapıp hüsrana uğramaktan korkuyorum o yüzden yardımcı olabilecek veya fikir verecek biri? 🙈