Hernameisess Baştan beri karşıydım evlenirken çamaşırlar yıpranır falan diye almadım ama artık yoruldum hergün yıka as ütüle yerleştir 😕kullanan varsa öneri leri bekliyorum veya var ama kullanılmaz memnun değilim diyen var mı 😀teşekkürler şimdiden
sarmaliklahana Hernameisess Bende karşıydım taaaaki kardeşim evine alana kadar 😄 süper bişey ya yıpratıyor toz pislik ne varsa temizliyor. Bebeğimin yastıklarını battaniyelerini falan götürüyorum arada hahhahahah 😆😄
_tugce1608_ Canım ben alalı 5 ay oldu Regal KM9102 markası. Gayet memnunum bebis olduktan sonra büyük rahatlık oldu benim için.
_tugce1608_ Hernameisess Pamuklu kazalarda polarlarda küçülme oluyor canım sadece onları da içinden ayırıp atmiyorum