Kızım 2880 gr doğdu sarilik vardi saat başı emzirdim bu yüzden bazen de 2 saatte bir ilk ayimizda 1700 gr aldi suan 4500 gr yani bayağı istahliydi her seferinde de emiyordu sorunsuz sekilde ama son 15 gündür emmesi azaldi 2-3 dk emiyor uyuya kalıyor önceden göğsümde şişlik iniyordu suan inmiyor mesela emdiginde yinede 2 saatte bir emiyor ama doymuyor eminim.. gazi var biliyorum bunun icin kimyonlu cay içiyorum eskisinden cok daha fazla gaz çıkarıyor aslında ama yinede memede uyuyor bazende asla durmuyor meme istiyor deli gibi aranıyor memeyi veriyorum ağzında tutuyor emmiyor bazen emiyor ama kavga ediyor sanki cekiyor kendini ağlıyor ve yine aranıyor sütüm var cok şükür ama neden böyle anlamadim bu ay kilo almazsa sasirmam doymuyor eminim buna gunde bazen bir kere dogru düzgün emiyor herhalde nedeni nedir acaba napmaliyim bilmiyorum