Aselina25 3 seferdir banyoya girip çıktığımda bebeğim saatlerce ağlıyor meme verdiğimde ağlaması çoğalıyor ve susturamıyorum daha önce böyle bir durum yaşayan varmı bebeğim bu arada 7 aylık