Bebeğim yarın 50 günlük oluyor anladım ki arsız bir oğlum var yine hastane yolunu tuttuk bu gittiğim kaçıncı doktor saymıyorum bile unuttum artık kaka kan idrar tahlili ultrason film herşey temiz bişey yok mama+anne sütü alıyor gaz damlası kullanıyoruz gazı bile çıkmadı filmde doktor uyumadigi sürece bunun gelişime yansıyacağını söyledi gerilik olabilir dedi tam tahmin ettiğim gibi damla tavsiye ederim uyku için dedi bende araştırma yapıyorum şuan kullanan varsa tavsiye ederim diyen varsa bilgi verir misiniz bitkisel olması önceliğim