Zeynebinannesiii Bal_bebegim teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için dikkate alacağım🙏size de çok geçmiş olsun..
Bal_bebegim Balteknem sağolun eklem yerlerine ıslak mendili ılık suda yıkayıp koyuyorum ona ragmen düşmedi kafadan asagı vücudunu sürekli ılık su ile yıkadım anca o sekilde rahatladı 😊 gecti şükür ama 2-3 gün cok kötü oldu 🙄
Balteknem Bal_bebegim 😐allahım çocuklara acısın şu virüs çocuklarda oldumu çok üzülüyorum allah herkesin evladını korusun
Minikkizimm Zeynebinannesiii cok gecmis olsun canm doktorlarda genelde 3 gun duşmezse ates getirin diyorlar ama insan cok panik yapiyor. Gecer sorunsuz atlatirsiniz insllah