Arii Kızlar maddi durumlar yüzünden halamla yaşıyordum 3 aylık oğlum var temizlik yemek vs halam yapıyodu ama şimdi ayrı eve çıkıcam ve oğlum gündüzleri hep 10 15 dk uyuyo bu temizlik yemek vs nasıl yapıcam sizler nasıl yapıyosunuz
AsilDorukAnnesi Arii Uyanıkken yapın keyifli olduğu bianda 5dk ocağa koyulur yemek🤷🏼♀️ Temizliğide eşiniz gelince . Ben gerçi onuda bebeğim uyanıkken yapıyodum şimdi 8 aylık hala öyle
koncuy69 Arii Benim kızımda gündüz pek uyumaz mutfağa alıyorum yanıma o bana bakiyo bende yemeğimi koyuyorum..
meltemineLduru Arii bu scaklarda oyle cok yemek corba yemiyoruz fırın yemeği yapıyorum genelde tek cesit karpuz salata onuda önceden yapmyorm 😊 ama benm esim vardyali calsyor 3 de ckyor .
Efekan09 Arii evet bebeğim 10aylık bazen kaynanama bırakıp yapıyorum çamaşırı temizliği falan. Bulursunuz bi yolunu illaki düzen oturuyo
Pelinzade Ana kucağın varsa koy yemek mi yaptın izlesin seni konuşa rak yap evi süpür duruyorsa öyle başka yolu yok