Tugbat Yumuşadı diye süt bitti anlamına gelmez canım sakin ol. Bunu kafana takıp stres yaparsan asıl sütün etkilenir. Ben de yaşadım aynı durumu. Sakin kal, moralini yüksek tut. Sık sık emzir, süt gelmiyor sanıp bıraktırma. O emdikçe artacak zaten. Bide mutlaka emzirdikten sonra bi boşluğunda 10 ar dk da olsa 2 göğsünü de sağ pompa ile. Sağmak çok iyi gelmişti bana. Bol su iç