Bir_prens_annesi Kizlar merhaba adetim 2 gun suruyordu az oluyordu doktora gittim muayenem temizdi fakat kan sonucunda prolaktin biraz yuksek cikti.Bir hap verdi.4 kez ikiye bolup kullanacakmisim.Tekrar gel bakalim falan demedi.Bende int arastirdim biraz beyindeki iyi huylu tumorden kaynaklanir falan yazinca korktum biraz acikcasi basiniza geldi mi böyle kullaninca gectimi hapla kontrole cagirdimi doktorunuz sormak istedim sizlere.
Tucix Açıkçası başıma gelmedi ama benim bildiğim prolaktin süt bezlerini uyaran hormon, genelde hamilelikte yüksek olur. Şu an emzirdiğiniz için yüksektir belki bilemedim. Keşke sorsaydınız doktora nedir ne değildir diye