Arkadaşlar bugün kızımın 6. Günü tuvalet eğitiminde çişte sorun yaşamadık ama kaka yapamıyor bugün ne olduysa çişte yapmıyor sürekli ağlıyor ve arka arkaya çişim geldi diyor götürüyoruz ağlıyor yapmıyor bu gece de uyurken altına yapmış mecbur bezledim ne yapmalıyım çok kötü durumda kaldım :((((