Valla benim kızım da hep huysuzdu hep aglakti o yuzden 4.aydayiz suan ben hiç atak die kodlamiyorum kendimi kodlamak istemiyorum daha doğrusu büyüyor etrafı görüyor artık seçiyor gibi teselli veriyorum kendime uyuyamama durumuna da artık geceyi gündüzü ayirt ediyor o yuzden zorlanıyor gibi gibi diorum yoksa atak die sartlandirmak istemiyorum