Annem-33 Kızlar 2 buçuk aylık oğlumun kafasını arabanın kapağı var ya sivri kısmı değil ama oraya vurdum kaldırımdan asagiya arabaya binerken :(Çok karanlıktı görmedim..Başında şapka vardi kafasinjn üzerini de battaniye ile ortmustum..Direk kafası darbe almadi yani battaniye de yumuşak olunca allahtan bsy olmadi ama o an çok ağladı başını baya ovaladik sustu..Sonra indim arabadan gezdirdim kucağımda durdu..Ama bol bol kusuyor korkuyorum 😞Herhangj bir morluk vs yok başında yatirmadim uzun süre de ..4 saat sonra uyuttum..Sizce doktora götüreyim mi?
elifizm Annem-33 kusuyor Kusması iyi birşey değil ama arabanızda varmış binin gidin hastaneye çabucak
Bluebirdmoms28 Annem-33 telaşlandırmak istemem ama bol bol kusuyor demişsiniz doktora götürün bence hemen
Mayaliipogacamm Annem-33 vakit kaybetmeyin götürün doktora.kusmasi iyi değil.bisey yoksa da aklınızda kalmaz
birprensesannesi_5050 Annem-33 kusuyorsa götür tabi canım benim çok geçmiş olsun hissetmese o kadar ağlamazdı kıyamam
sweetasya Annem-33 çok geçmiş olsun. Kusmaya başlarsa zaman kaybetmeden hastaneye götürülmesi gerekir diye biliyorum. İnşallah bişey yoktur , içiniz rahatlar doktor görsün bi.
HonKiPonKiDoNiNo Neden bu kadar beklediniz, birde bol bol kusuyor yazmissiniz.. Elbetteki doktora goturun hemde acil, saatler gecmis.
Banu- Annem-33 kusuyormuş inanamıyorum buraya yazıp girmediğinize hemen götürün imkanınız varsa hatta yoksa da
Annem-33 Banu- kusmasi 1 saattir yok canim durdu kafasının üzerinde battaniye vardi sert vurmadı, uyudu simdi uyandırıp götürsem daha çok bağırır uykusu bölünunce ağlamıyor da
Banu- Annem-33 baş çarpmalarında hemen ne sorar doktorlar ‘kusma var mı?’ Üşenmeyin Allah korusun içinşz rahat uyursunuz gece
Minikbal Annem-33 normaldede kusar mi yoksa çarpmadan sonra mı kusmaya başladı. Riske atmayın hemen hastaneye götürün
Simay54 Annem-33 arabanın neresine vurdu anlamadım ama dedikleri gibi kusması iyi değil bi de bol bol yazmışsınız aman vakit kaybetmeden götürün
Annem-33 Simay54 normalde de çok kusan bir bebek fotoğraf atayim nereye vurduguna ama hızlı vurmadı bir de kafasının üzerini ben battaniye ile kapatmıştım bir de şapkasını vardi..1 saattir kusuyor uyudu
Simay54 Annem-33 belki uyurken beyin kanaması geçirmesi riski var Bence rahat olmamalısınız bebekler çok hassas oluyor çünkü