mel- Sumoo çıkamıyorsanız evin içinde yürümeyi deneyin. Ben sezaryenden sonra ilk başlarda evin içinde turluyordum 20şer dakika falan. Evde yürüyüş bandım var 40ım çıktıktan sonra onda yürümeye başladım fırsat bulursam da dışarda yürüyorum yarım saat kadar ama göbeğim benim de gitmedi 😕
Elf95 Ay varsa kesin çözümü hemen öğrenelim 5 ay oldu gram kilo vermez mi bi insan.. asla oynamıyor her yemekten sonra da diyete başlıyorum taa ki diğer öğüne kadar 😂 içim bir kıyılıyor sanki karbonhidratsız asla doymıcakmışım gibi bir de geceleri uyanıp tatlı yiyorum krizlerim tutuyor kız boğazı gerçekten kaz boğazı 😂
Sumoo pamukseker_ adalet yok inan almak isteyen alamio vermek isteyende veremio hep yaa , keşke mümkün olsa aldıklarından versek
Tucix Sumoo çok iyi anlıyorum benimde çok psikolojim bozulmuştu kendimi saldım filan gibi geliyordu ama dikkat ederseniz verirsiniz inşallah 🙏
Kizannesi92 Sumoo takıntı olmuş olabilir mi kendinizi serbest bırakın kilolarla barışın istediğimiz zaman yapamayacağımız şey yok elbet vereceksiniz 🙂
Sumoo Kizannesi92 bilmyrm, inşallah veririm ama dedim ya istahliyim ekmek tatlı süt ürünleri meyve kuru yemiş herşeyden yerim ,aç hissediyorum hep 😭😭
UraSsmom Sumoo Ben doğum yaptığım kiloyla kaldım bi süre sonrasında 1 kilo daha aldım 6 aylık bi bebek unutmuşlar sanki içerde öyle saçma bi göbeğim var. Spor yapmaya başladım termal takım aldım acaip ter attırıyo tavsiye ederim. Bide motive olurum diye akıllı saat aldım kalori vs gösteriyoya. 😂 İnşallah spora devam edebilirim mesela az önce Bursa’dan geldim İstanbul’a 2 çocuğumu uyuttum birazdan spor yapıp duş alıp öyle yatıcam inşallah. Malesef korse vs hikaye biraz spor şart. Göbeğin gitmeye niyetli değilse korsenin bi anlamı yok
Sumoo UraSsmom spor aletim yok evde ama , dışarıda da çıkmam zor evde çok hareketliyim aslnda oturmam pek bebeğime süt olsun diye herşey ,ama yemezsem sütüm az Ogün anlamadm ,,, evet spor şart 💆
Emirinannesiiiiiiii Sumoo bana İnstagramdan ulaşırsanız size bir video gönderirim. Sezaryen göbeğini gideren bir egzersiz videosu. Gulten5897er
Zlm Sumoo ben 3 günlükten itibaren kizimida aliyodum en az 1 saat yürüyodum ilk baskada biraz ağrım oluyodu olunca dinleniyorum sonra sonra oda olmadı 2 aylık olduğunda arkadaşımın düğünü vardi kimse doğum yaptığıma inanmamisti
Aycnnnn Kizannesi92 gider hic kendine dert etme aman kalsada kalsın hem nolcakki boşa almadın o kiloları annesin sonuçta ayrıca cokta değilmiş bende 159um eski kilom 65 di kendini şartlarsan hiç veremezsin zamanla bebek hareketlerinince verirsin benim hem su çok işime yaradı bide bebem kucakta gezelimci olduğu için bianda verebildim
Kizannesi92 Aycnnnn yok ya kilo takıntım yok zaten ömrümü kırkbeş elli kilo arası geçirdim zaten kızım da kucak bağımlısı
cnsymn Sumoo merak etmeyin 40 gündem sonra ödem şişkinlik iniyor. Emzirme varsa hızlıca veriyorsunuz kiloyu
Meteninannisi Sumoo 3 ay 5 gün oldu sezeryan doğum yapalı doktorum bol bol su iç faydası çok olur demişti.Sürekli zaten hareket halindeyiz +su olunca e birde benimki her yemekte mutlaka huysuzlanır sağolsun doğru düzgün yedirmez.Sonuç = - 38 kg 😅
Familyboy Sumoo doğumdan sonra vücud çok değişiyor ister istemez yeme içmeden çok bol bol spor yapman lazım çünkü en çok karın bolgesinde çok sarkma oluyor o yüzden spor yapmak lazım sarkmalar başka türlü geçmez korsede bir yerde yetmez tek başına daha 3 ay olmuş doğum yapalı çok takma yemendende kesme yersen sütün olur çünkü kilo illa veriliyor öyle kalmazsın merak etme canım bol su iç bide spor yaptımı çok kilo vermesende en azından vücudun sıkılaşır