Merhaba kızlar sütümüzün arttığını nasıl anlarız hani göğüs ağırlaşıyormuş dolgunluk oluyor hissediyormuşuz bunu ama ben de öyle bir şey olmuyor. Bir de bebeğimin emme refleksi var 17 günlüğüz ancak çok çabuk yoruluyor ve göğsümde uuuyakalıyor tekrardan uyandırıyorum emzirmek için yine uyuyakalıyor bu sefer yatağına yatırıyorum beş dakika geçmeden geri ağlıyor emmek istiyor. Genelde hıçkırıyor her hıçkırdığında doymuş anlamına mı geliyor bazen hıçkırırken bile emmek istiyor ağlıyor. Bu haftalarda bu durum normal mi sezaryenden ortalama ne kadar zaman sonra sütünüz gelmeye başladı bebeğinize yetti mi? Gün boyu göğsümde az emiyor sonra uyuyakalıyor yatağına yatırdığımda ağlıyor emmek istiyor acaba doyamadığı için mi böyle yapıyor?