Tecrübeli annelere danışmak istiyorum başına böyle bir durum gelen var mı ? İlk dogudugu zamanlar 30cc yiyordu sonra 60a çıktık 90a kadar yiyordu erken doğdu şimdi toparladık çok şükür 3950 olduk . 1 saatte bir uyanıyor 30cc yiyor. Ya da çok uyuduğu zamanlar yani 2 saat kadar uyuyor yine 30cc 45 cc anca yiyor. Geceleri 3-4 saat kesintisiz uyuyor ama tine de 60cc bitmiyor. Çok güzel yiyordu önceden neden böyle oldu anlayamadım. Randevu zor bulduk doktora goturecegim ama basına gelen varsa size sormak istedim sadece mama yiyor sütüm yok bu arada nazara inanan inanmayan olur tabki ama hep masallah ne güzel yiyor ben güzel toplamıs falan da diyorlar 4-5 gündür böyle kızım