2bucuk ayligiz sütüm kesildiği için mamayla devam ediyorum hipp organik kullanıyorum doktor önerisi ile ama kilo alımı durdu ilk zamanlar çok yerdi şimdi çok fazla yemiyor.sma ve golden goat arasında takılı aldım acaba kullanmalımiyim.sma optipro ve comfort arasındaki fark nedir hicbirsey anlamadım içerik olarak da en iyisi golden goat olarak okudum keçi sütünün anne sütüne daha yakın olduğu için yorumlardada her mamaya bı kötü yorum yapılıyor insanın içine şüphe düşüyor sizce ne kullanmalıyım.gaz sorunumuz hafif var kabızlıkta hafif var?