Hemen her bebek aynı. Benim kızım da uyanıyor. En genel nedeni diş ağrısı. Bir diğeri de tok yatınca uykuda gaz oluyor. Gaz sancısından uykusu bölünüyor ama uykuya dalmak için tekrar emiyor bu kez gaz daha da artıyor yine uyanıyor emiyor vs bu kısır döngü sabaha kadar sürüyor. Sabah da uykudan tam uyanınca ardı ardına osuruyordur genelde. Ben arada uyanmalarında biberon ile su veriyorum bir nebze rahatlatıyor. Biberonun da yavaş akışlı gaz yapmayan olması gerekir. Birde tabi atak haftaları var. Atak haftasındaysa da çok uyanır. Tek yapmanız gereken bebeğinizi sarıp sarmalamak, sevip öpün sakinleştirmek, kendini güvende hissetmesini sağlamak.