AlinAda 6 aylıktan itibaren desteksiz oturuyor. Arada bir düşüyor sadece 6 buçuk aylık şuan. Bence oturma minderleri daha çok oturmayı geciktiriyor çünkü bebek çaba sarf etmiyor. Minder dimdik tutuyor zaten onu. Tabiki siz daha bilirsiniz ama benim fikrim bu yönde. Ben şey yapmıştım çok faydasını gördüm. Bir tane taytımın içine bir şeyler doldurdum. Yani beni giymediğim kıyafetleri doldurdum siz imkanınız varsa başka şeylerle doldurun. Uçlarını ve bel kısmını diktim. En başlarsa arasına koydum. Giderek bebeğimden uzaklaştırdım bacak kısımlarını düşssede onun üstüne düşüyordu. Yani bacak aramızda oturması gibi düşünün. Mesafeyi giderek açtım çabalaya çabalaya öğrendi. Şimdi yattığı yerden oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor. Arada bir başarıyor.