Hllsyma ben ne giyiyorsam onu giydiriyorum herkes diyo üşür üşür ya üşümez diye anlina yazıp gezmek istiyorum ilk doğduğunda da 1 hafta SONRA temmuzun sıcağı sadece zıbın giydiriyordum çocuk sıcaktan isilik olmuştu hâlâ diyorlardı üşür üşür yaw nasıl alıştırsan öyle gider dusuncesindeyim her zaman