Benim bebeğim 16 aylık sadece emerek uykuya geçiyor emzirmeyi bırakmayı bile göze aldm gece uyanmasa sorun değil ama sırf alışkanlık olduğu için ille emip tekrar uyucak uyku eğitimi düşündüm ama fiyatlar uçuk malum bu zamanda da alma şansım olmadı uyku damlası kullanıp faydasını gören oldumu acaba?